Pricacy policy
Hub of Hospitality neemt jouw privacy zeer serieus en zal informatie over jou (de betrokkene) op een veilige manier verwerken en gebruiken. In dit Privacy Statement leggen wij uit welke gegevens wij verwerken en met welk doel we dat doen. Daarnaast kun je in dit Privacy Statement lezen over jouw rechten met betrekking tot onze verwerking van jouw persoonsgegevens. We raden je aan dit Privacy Statement aandachtig door te nemen. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met info@hubofhospitality.nl.
Wie is Hub of Hospitality?
Hub of Hospitality is de besloten vennootschap, gevestigd in 1064 BN) Amsterdam aan de Burgemeeter Roëllstraat 22-3, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 91782678.
Wanneer Hub of Hospitality jouw persoonsgegevens verwerkt, is Hub of Hospitality de verwerkingsverantwoordelijke.
Hub of Hospitality heeft een functionaris voor gegevensbescherming aangesteld. Je kunt Patrick Kooijman bereiken via patrick@hubofhospitality.nl.
Hoe gebruikt Hub of Hospitality jouw gegevens?
Hieronder vind je een overzicht van de doeleinden waarvoor Hub of Hospitality persoonsgegevens over jou verwerkt. Daarbij is telkens aangegeven welke gegevens Hub of Hospitality voor dat specifieke doel gebruikt, wat de juridische grondslag is om die gegevens te mogen verwerken en hoe lang Hub of Hospitality de gegevens bewaart. Om het overzichtelijk te houden, hebben we alles gegroepeerd naar type gegevensstroom.
Dienstverlening, klantenbeheer en financiële administratie
Doel: Financiële administratie
Gegevens: Bedrijfsnaam, Factuuradres, Bankgegevens (Naam bank/IBAN/BIC), Openstaand saldo
Grondslag: Wettelijke verplichting
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doel: Facturatie
Gegevens: Bedrijfsnaam, Factuuradres, Bankgegevens (Naam bank/IBAN/BIC), Openstaand saldo
Grondslag: Wettelijke verplichting
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doel: Verlenen van de dienst zelf
Gegevens: Naam en adres (NAW), E-mailadres, Bestandsgegevens, Gegevens die nodig zijn om de dienst te leveren, Gegevens die tijdens de dienst worden gegenereerd
Grondslag: Uitvoering van de overeenkomst
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doel: CRM (Customer Relationship Management)
Gegevens: Naam, E-mailadres, Locatie, Bestelgeschiedenis, Telefoonnummer
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doel: Sollicitatie
Gegevens: Naam, E-mailadres, Locatie, Bestelgeschiedenis, Telefoonnummer
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Marketing
Doel: Nieuwsbrief
Gegevens: Naam, E-mailadres, Telefoonnummer, Interesse in een product
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doel: Social Media Marketing
Gegevens: Naam, E-mailadres, Telefoonnummer, Interesse in een product
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Website
Doel: Website Analytics
Gegevens: Surfgedrag, Locatie
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Beveiliging en fraudebestrijding
Doel: Cameratoezicht
Gegevens: Bewakingsvideo, Bewakingsfoto
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Hoe verkrijgt Hub of Hospitality jouw persoonsgegevens?
Hub of Hospitality heeft gegevens over jou in bezit, omdat jij die gegevens aan ons hebt verstrekt.
Wat zijn jouw rechten?
Onder de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming beschik je over een aantal rechten met betrekking tot jouw gegevens en de verwerking ervan:
Inzage
Je kunt altijd je eigen (persoons)gegevens bekijken en zo nodig wijzigen in je account. Als je de persoonsgegevens wilt zien die Hub of Hospitality over je heeft vastgelegd, kun je een verzoek tot inzage doen.
Wijzigen
Als je veranderingen wilt aanbrengen in de persoonsgegevens die je hebt gezien naar aanleiding van een inzageverzoek en die je niet zelf in je account kunt veranderen, kun je een verzoek hiertoe doen bij Hub of Hospitality. Je kunt verzoeken dat Hub of Hospitality je gegevens wijzigt, verbetert, aanvult, verwijdert of afschermt.
Beperken van de verwerking
Je hebt daarnaast, onder voorwaarden, het recht om Hub of Hospitality te verzoeken de verwerking van je persoonsgegevens te beperken.
Recht van bezwaar
Als een bepaalde verwerking op grond van het 'gerechtvaardigd belang' van Hub of Hospitality of een derde plaatsvindt, heb je het recht om bezwaar te maken tegen die verwerking.
Gegevensoverdracht
Je hebt het recht jouw persoonsgegevens van Hub of Hospitality te verkrijgen. Hub of Hospitality zal deze verstrekken in een gestructureerde en gangbare vorm, die op eenvoudige wijze in andere gangbare digitale systemen te openen valt. Op deze manier kun je jouw gegevens ook bij een andere aanbieder onderbrengen.
Toestemming intrekken
In alle gevallen waarin de grondslag voor een bepaalde gegevensverwerking jouw toestemming is, heb je het recht die toestemming in te trekken. Dat heeft voor het verleden geen gevolgen, maar betekent wel dat wij die gegevens dan niet meer mogen verwerken. Hub of Hospitality kan daardoor bepaalde diensten mogelijk niet meer leveren.
Reactie door Hub of Hospitality
Een verzoek kan worden verstuurd naar info@hubofhospitality.nl. Hub of Hospitality zal je verzoek zo snel mogelijk inwilligen en in elk geval niet later dan één (1) maand nadat Hub of Hospitality een dergelijk verzoek heeft ontvangen. Indien Hub of Hospitality je verzoek afwijst, zullen wij in ons antwoord aangeven waarom het verzoek wordt afgewezen.
Ontvangers van de persoonsgegevens
De gegevens kunnen worden doorgegeven aan:
Verwerkers
Het kan zijn dat Hub of Hospitality verplicht is je gegevens te verstrekken aan een derde partij, bijvoorbeeld op grond van een wettelijke verplichting.
Doorgifte aan derde landen of internationale organisaties
Om (bijvoorbeeld) technische en operationele redenen kan het nodig zijn dat jouw (persoons)gegevens worden doorgegeven aan aan Hub of Hospitality gelieerde ondernemingen buiten de Europese Economische Ruimte. Omdat de regelgeving op het gebied van de privacybescherming daar mogelijk niet eenzelfde bescherming biedt als binnen de Europese Economische Ruimte, zal Hub of Hospitality gebruik maken van de EU Model Clauses om jouw privacy zoveel mogelijk te beschermen. Wanneer dat niet mogelijk is, zal Hub of Hospitality aan jou toestemming vragen om jouw (persoons)gegevens naar landen zonder passend beschermingsniveau door te geven. Deze toestemming kun je te allen tijde intrekken.
Wat zijn cookies en hoe gebruikt Hub of Hospitality ze?
Cookies zijn kleine stukjes (tekst)informatie die bij het bezoek van de website van Hub of Hospitality naar je browser worden gestuurd en vervolgens op de harde schijf of in het geheugen van je computer, tablet, mobiele telefoon of ander apparaat (hierna: "Apparaat") worden opgeslagen. De cookies die via de website van Hub of Hospitality worden geplaatst, kunnen jouw Apparaat of de bestanden die daarop zijn opgeslagen niet beschadigen. Wanneer we het hebben over 'cookies', bedoelen we niet alleen deze kleine stukjes (tekst)informatie, maar ook vergelijkbare technieken waarmee informatie wordt verzameld, zoals bijvoorbeeld device fingerprinting.
Kan dit Privacy Statement worden gewijzigd?
Dit Privacy Statement kan worden gewijzigd. Wij adviseren je daarom regelmatig het Privacy Statement na te lezen op eventuele wijzigingen.
Waar kun je terecht met klachten en vragen?
Mocht je nog vragen hebben over dit Privacy Statement en de wijze waarop Hub of Hospitality je gegevens gebruikt, dan kun je een e-mail sturen naar info@hubofhospitality.nl. Ook als je een klacht hebt over de manier waarop Hub of Hospitality jouw gegevens verwerkt, kun je een e-mail sturen naar info@hubofhospitality.nl. Daarnaast kun je ook altijd contact opnemen met de bevoegde nationale toezichthouder op het gebied van privacybescherming. In Nederland is dit de Autoriteit Persoonsgegevens.